New Upload Status

Used kids toys available now...click HERE
to view all the toys...hurry..limited stocks

Sunday, March 7, 2010

Announcement!!!!


Sticky Post



I&S Kids Collection akan bercuti bermula 3/3/10 (Rabu) hingga 7/3/10 (Ahad)....

Kami akan pulang ke kampung kerana ibu saya akan mejalani pembedahan...

Makanye

1. Tiada New upload sepanjang tempoh tersebut
2. Sesiapa yang ingin booking atau beli item di sini, boleh terus sms saya..sms je ye sebab kat kg takde internet access...
3. Kepada customer yang ingin item2 anda di pos dalam minggu ini, sila buat bayaran dan inform kepada saya selewat2 nye Selasa 2/3/10 jam 4.00 p.m..sesiapa yang lewat inform, saya minta maaf item2 anda hanya dapat dipos selepas 7/3/10


Dalam tempoh tersebut, sila2 cuci2 mata pakaian2 yang ade di sini..semua comel2 belaka...jika ade yang berkenan bolehlah sms saya


p/s: doakan ibu saya ye...doakan semuanye berjalan lancar...

0 comments: